3:ناشناس

دوست عزیز شما که ادعا میکنی phd توی این زمینه داری آیا تا حالا با خودت فکر کردی که مدل درآمدی شرکت فیس بوک چه جوریه؟ یعنی چه جوری شرکت با اون عظمت را اداره میکنه و روز به روز گسترش میده!!! به نظرت به چه روشی کسب درآمد میکنه؟ تبلیغات؟ به نظر من خیر چون تبلیغی توی این سایت نیست ولی قطعا از طریق فروش اطلاعات به ارگانهای دیگه درآمد کسب میکنه که حالا ممکنه فروش اطلاعات به منزله بهره برداری اقتصادی و یا جاسوسی باشه. لطفا روی این موضوع فکر کن. زشت شماست با phd رشته it این حرفو بزنی.
ضمنا من phd هوافضا دارم.
موفق باشی

4:ناشناس

یادت باشه که هیچ گربه ای واسه راه رضای خدا ، موش نمیگیره. پس همون طراح این سایت و شبکه به اصطلاح اجتماعی، عاشق چشم و ابروی من و تو نیست که بیاد این امکانات و فضا را در اختیار من و شما قرار بده.
حالا که بحث جاسوسی شد، میخوام یه موضوع جالب رو بهت بگم. اگه تاحالا به پنجره ساختمونهای مهم (نظامی و سفارت خانه ها...) توجه کرده باشی در ضلع بالایی پنجره یه سایه بون که به شکل نرده ای هست گذاشتند. حالا میدونی اون واسه چیه؟ در اثر صحبت هر فرد یا اشخاصی داخل اتاق شیشه پنجره شروع به ارتعاشات نامحسوسی میکنه که این ارتعاشات توسط ماهواره های جاسوسی اون بالا در مدار زمین قابل رصد کردن و تبدیل به صوت هستند. که اون نرده نصب شده باعث ایجاد پارازیت شده و تا حدی این شنود رو خنثی میکنه. حالا قسمت جالب تر این داستان اینه که این تکنولوژی واسه 50 سال پیشه و روش قدیمی محسوب میشه که دیگه همه کشورها فهمیدنش. حالا حساب کن توی این زمونه چه خبره؟ مطمئن باش الان هم دارند به روشی جاسوسی میکنند که ما 50 ساله دیگه متوجه میشیم...پس تو که داری دکتری تکنولوژی اطلاعات میگیری اینقدر خوش بین نباش. مطمئن باشی سایتهای این شکلی مثل گوگل، یاهو و ...دارند به روشهایی بهره برداری میکنند که باورنکردنیه.


5:princeاز ایران

خواهشا اطلاعاتتو به روز کن.
وقتی گوگل به صورت علنی توافقنامه امضا می کنه با وزارت امور خارجه برای در اختیار گذاشتن اطلاعات کاربراش چه تضمینیه که فیس بوک نکنه.
نکنه واقعاً فیلم شبکه اجتماعی رو باور کردی؟
برای امتحان همین الان بره هر کسی که ادعا می کنه اکانت فیس بوکشو پاک کنه.
یه email دریافت می کنه البته بعد حذف اکانت که آیا مطمئنی و پشیمون نمی شی و از این حرفا.
اینو هم میگه که می خوای برگردی؟ اگه شما چند ماه بعد هم پاسخ مثبت بدی به این درخواست(همه اینا تست شده) هم دوباره صفحه شما مثل آخرین روزی میشه که بود.
این نشون میده که اطلاعات شما ذخیره هست و بوده و خواهد بود.
هر کی هم باور نداره این صحبت ها رو کاری نداره.
یه جستجو بزنه و دنبال NSA بگرده و برای خودش توضیح بده که چرا ساختمونی چند ده هکتاری و چند ده متر زیر زمین توی واشنگتون کنار جاده بالتیمور و مقاوم در برابر حمله اتمی ساخته شده و تعداد زیادی سوپر کامپیوتر توی اون موجوده و خودشون از اون به عنوان Brain Land یا همون مغز جهان یاد می کنن.

در پایان این نوشته (امیدوارم از خواندن این همه مطلب خسته نشده باشید ) درخواست دارم اول به نتیجه و آمار زیر توجه کرده وبعد در مورد این نوشته نظرات خود را  در وبلاگ اعلام کنید .باتشکر

 


در حالی كه حداقل سن استفاده از فیس بوك و شبكه های اجتماعی مشابه 13 سال تعیین شده استفاده كودكان كم سن و سال از این سایت موجب نگرانی های جدی شده است.

تقریباً نیمی از بچه های انگلیسی 9 تا 12 سال از سایت های شبكه ای مانند فیس بوك استفاده می كنند و این در حالی است كه استفاده از این سایت ها در سنین كم خطراتی همچون سوءاستفاده های اخلاقی ، زورگیری و كلاهبرداری های مادی را به همراه می آورد.
همچنین از هر 5 كودك زیر 13 سال یكی دارای صفحه ای اختصاصی در فیس بوك است و در حالی كه فیس بوك خود استفاده از این سایت را قبل از 13 سالگی غیر مجاز اعلام كرده در عمل توجهی به این محدودیت ها ندارد و سخت گیری چندانی در این زمینه اعمال نمی كند.
گزارش EUKidsOnline همچنین حاكیست در صورت بی توجهی به این مساله در آینده شاهد انجام بزهكاری های بیشتری به خصوص در فضای مجازی خواهیم بود. بررسی یاد شده كه با نظرخواهی از 25 هزار نوجوان بین 9 تا 16 سال در سراسر اروپا صورت گرفته نشان می دهد در دیگر كشورهای اروپایی نیز اوضاع كم و بیش به همین منوال است.
میزان عضویت افراد 13 تا 16 سال در سایت هایی همچون فیس بوك در انگلستان از مرز 88 درصد گذشته است. بیشترین میزان عضویت كودكان زیر 13 سال در فیس بوك در اروپا با 70 درصد مربوط به كشور هلند است. این رقم در كل اروپا به طور متوسط 38 درصد است.