با سلام این بار با حالی خوش و خرم و البته کمی ناراحتی برای کسانی که شاید مشکل بنده براشون پیش اومده.

در راستای اینکه من هدفم به هم زدن جو دانشگاه نیست و در واقع قسمتی از مسئولیت خطیر انتقاد و خبررسانی بیان نکات مثبت هست این انتقاد رو فعلا این جا خاتمه می دم.

امروز پس از 3 روز رفتن و برگشتن و انتظارهای حتی 3 ساعته در ناامیدی کامل در حال برگشت به خانه از دانشکده علوم پایه رشت بودم که تونستم استاد مربوط رو که اعتراض داشتم ببینم بعد از اون با شرح موضوع اعتراض ایشون گفتن که رسیدگی می کنن و امروز پس از چند ساعت بعد از ملاقات استاد ، این همه تلاش به نتیجه ختم شد و من هم به اون چیزی که فکر می کردم رسیدم .

اما واقعا یک نکته باقی می مونه که خیلی ها ممکنه پس از یک روز رفتن و عدم دسترسی به استاد مربوطه دست بردارند و حق شاید تعدادی از دانشجویان ضایع بشود و نباید از این موضوع به سادگی گذشت.

راه حل :  باز بودن گزینه ی اعتراض آنلاین در ترم تابستان و رسیدگی دقیق دقیق دقیق استاد مربوط

این بار که برای من به خیر گذشت که اونم خواست خدا بود امیدوارم که این مشکل دیگه برای کسی پیش نیاید.