منبع خبر : http://www.guilan.ac.ir

تاریخ حذف و اضافه دانشجویان تا 15 مهر ماه تمدید شد 
  ( اطلاعيه ها )

دانشجويان در روزهاي چهارشنبه تا جمعه مورخ 13 الي 15 مهر ماه فقط در يک نوبت و با توجه به زمان بندي هايي که براي دانشکده هاي مختلف وجود دارد و بدون توجه به سال ورود خود مي توانند نسبت به حذف و اضافه اقدام کنند.

 

زمان بندی حذف و اضافه دانشجویان برای دانشکده های مختلف به شرح ذیل می باشد:

دانشکده علوم رياضي و علوم پايه و منابع طبيعي صبح ها از ساعت 8 الي 10 ، دانشجويان دانشکده انساني و پرديس صبح ها از ساعت 10 الي12 ،دانشجويان فني و تربيت بدني از ساعت 12 الي 14 ،دانشکده کشاورزي و معماري از ساعت 14 الي 16 مي باشد.

 دانشجویانی که درس خود را در مقطع حذف و اضافه حذف می نمایند قادر به اخذ مجدد آن نخواهند بود.چنانچه  دانشجویی تمایل به تغییر گروه درس خود دارد باید از طریق قسمت تغییر گروه ،گروه درسی خود را تغییر دهند.


منتظر باشـــید ...

-------------

توضیحات تکمیلی

سلام پس از چند روز وقفه

همو طور که تو خبر خواندید ، مسئولین دانشگاه ، یک فرصت 3،2 روزه طلایی ! به ما دانشجویان عزیز دادن . این به کنار همین موضوع نشان دهنده ی این هست که چه قدر وضیعیت انتخاب واحد بد بود.

حالا بازم اینا به کنار ، حالا داستان دیروز ، چهارشنبه رو بخوانید .

دیروز ساعت 8 کلاس برنامه نویسی داشتم که رفتم در عین ناباوری ، در کلاس قفل و چند نفر دنبال کلید گنج بودن که بعد از حدود 35 دقیقه کلید گنج پیدا و همه راهی اتاق گنج شدن . البته این موضوع برای من و شاید بعضی بچه ها تازگی نداشت چون قبلا هم اتفاق افتاده بود . کلاس تموم شد برگشتم خونه . زنگ زدم به دوستم که دانشگاه مونده بود ، چون کلاس داشت ، یه دفعه ای بهم گفت که آموزش داره دستی برای بچه ها تغییر گروه می ده. منم که وضعیتم تقریبا مشابه بود ، مثل جت پریدم رفتم . حالا جالب بود که همه از این موضوع خبر نداشتن و به چند نفر هم خودم گفتم .

حالا چند ساعت گذشت که از بچه ها شنیدم که کلاس معادلات رو که آموزش فراتر از حد معقول برای بچه ها تغییر گروه داده بود ، دارن یه تعدادی رو حذف می کنن . که چند نفر از دوستان خودم شانس آورده بودن و حذف نشده بودن و تو اون کلاس ماندگار شدن ، اما بیچاره بچه هایی که شادیشون چند ساعت بیشتر طول نکشید. البته امیدوارم این خبری که بچه ها به من دادن اشتباه باشه .  

در کل همه ی این موارد نشان دهنده ی بی نظمی هست که واقعا راه حل پیدا کردن برای اون سخت و غیرممکن نیست.

 روشن و واضح است که دوباره در ترم های آتی با این مشکل مواجه خواهیم بود دلیلشم اینه که زمان انتخاب واحد همین وضع بود و زمان حذف و اضافه هم همین طور .

یه سوال دیگه ی من این هست که چرا باید دانشجویان صرفا به دلیل اینکه واحد رو بگذرونند ، استادی رو که تمایل ندارند ،  انتخاب کنند ، در حالی که می دونیم هیچ وقت استادی که هم از نظر آموزشی و هم اخلاقی وضعیت مناسبی داشته باشد ، همیشه کلاسش پر خواهد بود. 


حالا شاید بگید : امکانات کمه :)