دانشگاه گیلان ، دانشگاه ....


 

 

امروز یکی از دوستان به دانشکده فنی رفت و بهش گفتن که بچه های شبانه نباید 150 هزار تومان  رو آنلاین پرداخت کنن و گرنه به مشکل برمی خورن . (پرداخت به  صورت حضوری انجام شود.)
 


 

دوست نداشتم که این حرف ها رو بزنم . اما دیگه واقعا از این وضعیتی که تکلیف آدم توش روشن نیست ، بی تفاوت بودن و اینکه بگم ولش خشته شدم، اولین بار نیست که با این موضوع که باید چه کنم ؟ ، کجا برم ؟ ، پیش کی برم ؟ رو به رو شدم و این تنها برای من به عنوان یک دانشجو در این دانشگاه بدون نظم رخ نداده .

و یک نصیحت هم به افرادی که دوست دارن پس از هزار بدبختی قبل کنکور به این دانشگاه بیان ، می گم که واقعا این دانشگاه از نظر من مثل یک سراب خیالی می مونه . منم فکر می کردم این دانشگاه اگه عالی نباشه ، خوبه ، اما متاسفانه باید بگم که واقعا متوسط یا از اون پایین تره .

برای مثال امروز یکی از دوستان به دانشکده فنی رفت و بهش گفتن که بچه های شبانه نباید 150 هزار تومان  رو آنلاین پرداخت کنن و گرنه به مشکل برمی خورن . حالا باید ببینیم چند نفر آنلاین پرداخت کردن و ... .آخه واقعا نوشتن این به صورت یک اطلاعیه در سایت دانشگاه کار سختیه ؟ آخه بچه هایی که تو این شهر ساکن نیستن چی کنن؟

حالا اینها اصلا به نظر بعضی ها مشکل به حساب نمی یاد .و من هم فقط به خاطر این موضوع این شکواییه رو ننوشتم.

در کل تو این دانشگاه آدم به حساب نمی یاد، تکلیفش مشخص نیست و ...
 

متاسفم

 

در روزهای آینده یک عکس براتون می ذارم از یک کنفرانس برگزار شده در

دانشگاه ... .

ببینید اوضاع چه طوریه ؟

------------------------------------------------------------

لینک های مشابه :

http://omran89guilan.ir/post/305

http://omran89guilan.ir/post-112.aspx