بعضی مواقع اتفاقاتی می افته که آدم واقعا نا امید میشه ، همش می شنویم از آزادی بیان ، اما آیا جنبه ی عملی اونو هم مشاهده می کنیم ؟

با چنین برخوردهایی  ، معلومه ، نه .

نمی دونم ویدئوی های شخصی خودم در نقد بازی بتلـ...لد ۳ رو که تو انجمن گذاشته بودم رو دیدید یا نه ؟ امروز که رفتم ببینم چه خبر هست یه دفعه دیدم که پیغام اومده و نوشته که به دلیل مغایرت با قانون ویدئوی شما از سوی مدیریت از سایت آپارات حذف شده .

چیزی که جالب هست اینه که این ویدئو کلا سه قسمت بود به همراه یک تیزر .

حذف شدن قسمت پایانی و تیزر نشون دهنده ی این هست که اصلا عزیزان زحمت کامل نگاه کردن ویدئو رو هم به خودشون ندادن که فقط یک قسمت و تیزر رو حذف کردن .

هدف من از نقد ویدئوی سایت گیم ایمگ این بود که بگم اگه می خواهیم به کاربر داخلی بگیم که این بازی یا هر بازی دیگه ای رو نکنند باید دلایل منطقی بیاریم ، در حالی که این نقد خودش با خودش در تضاد بود و منم صرفا همین تضاد و اینکه نمیشه با این صحبت های متناقض کسی رو قانع کرد ، بیان کردم .

نتیجه ای که میشه گرفت اینه که صرفا به دلیل ممنوع شدن بازی در کشور نباید هیچ سخنی و نقد یا موافقتی با بازی کرد .

 آیا واقعا این موضوع باعث شد کسی در ایران این بازی رو نکند !

چرا همیشه از بحث و نقد کردن می ترسیم ؟

در کل بنده به شخصه موافق استفاده از سرویس های خارجی در صورت وجود نمونه داخلی نیستم ، اما واقعا این مدیران توقع چنین چیزی را با چنین عکس العمل های بچگانه ای می تونند داشته باشند ؟

واقعا متاسفم برای آپــــ!ارات ...