من طرفدار حمایت از تولید داخلی هستم ، کی نیست ؟ اما باید تولید کننده هم به فکر مصرف کننده ی داخلی باشه نه مصرف کننده ی خارجی !

همون طور که قبلا هم با پستام به شدت مخالف گمرک نجومی برای واردات خودرو بودم و از طرفی ۱۰ ، ۲۰ میلیون صرف ماشین های بی کیفیت و از دور خارج پراید و پژو های رایج در ایران بودم این بار هم این کاریکاتور رو برای شما عزیزان می ذارم که ببیند آیا ایرانی برای حمایت از تولید خودروی ملی پرایـــــ!ـــــد ، پراید می خرد یا از روی ناچاری !

خودرویی که باید ۱۰ میلیون ناقابل رو سطل آشغال بریزی که مثلا ماشین دار بشی غافل از اینکه با توجه به گفته ی پلیس تهران این رورویک تنها در ۱۳ ثانیه به سرقت می رود .


در سایت خبرآنلاین یک عزیزی نظرشو در مورد کاریکاتور گفته بود که دید جالبی داشت :


بدون نام
۱۳۹۱ یکشنبه ۲۵ تیر - ۱۵:۳۱

كاريكاتور عاليه ،به نظر من ميشه دو برداشت داشت يكي اينكه ميشه گفت كه كساني كه پرايد مي سازنن و تحويل مردم مي دن هم دزد هستن چون اينقدر بد مي سازنن و فقط مي خوان از مردم پول بگيرن كه توي كاريكاتور ديده مي شه كه آن فرد پشت ماشين دزد نيست بلكه راننده است و داره داد ميزنه كه اين كارخانه دار ها دزدند و از طرف ديگر به آسيب هاي اجتماعي پرداخته كه واقعا پرايد ها را مي دزدن .خيلي جالب بود دستتون درد نكنه


تنها چیزی که میشه گفت :


سایپــــــا مطمئن