امروز روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایران زمین دوباره در صحنه ی وب برای چندمین بار متوالی شاهد منتسب کردن این عزیزان به گوشه های دیگر از این کره ی خاکی به چز ایران اسلامی هستیم که همواره باعث ناراحتی و البته نگرانی دوستداران این سرزمین شده و می شود.

نقش مهم صدا و سیما در این عرصه غیر قابل انکار است و شاید از طرفی جلسه سران غیرمتعهدها که این روزها از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است و پوشش آن توسط رسانه های جمعی نیز مهم تر اما به هر حال غفلت از این داشته های بزرگ سرزمین عزیزمان غیر قابل توجیه و فقط باعث از دست دادن یا خدشه وارد شدن به این موارد خواهد شد در صورتی که ما در جلسه سران در پی به دست آوردن اعتماد جهان به خود و تغییر نگرش حاکم توسط خبرگذاری غربی هستیم و توفیق ما در به دست آوردن آن نیز مشخص نیست اما به راحتی هر چه تمام تر از کنار داشته های گرانبهای خود می گذریم و  غافل از اینکه ...

 

از ماست که بر ماست  

در زیر می توانید خبر مربوط به این مسئله را از زبان خبرگذاری خبرآنلاین بخوانید ...


مقصر اینکه گوگل یکهزار و صد و چهل و هفتمین سالروز تولد حکیم رازی را برای دامنه های اینترنتی اعراب منطقه جشن گرفته و از دامنه گوگل فارسی خبری نیست، چه کسی است؟

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز سالروز تولد حکیم رازی است و اگر سری به سایت گوگل کشورهای خاورمیانه و شمال افریقا بزنید، می بینید که این لوگو جایگزین لوگوی گوگل شده است.

 

واقعا مقصر چه کسی است؟ که گوگل فارسی لوگوی خود را به رازی تغییر نداده است؟

www.google.ae (گوگل امارات)

www.google.com/intl/fa (گوگل فارسی)

www.google.com.sa  (گوگل عربستان)

http://www.google.com.eg (گوگل مصر)

 

 

گوگل عربستان