اگر توجه کرده باشید، حتما متوجه می شدید که منبع تعداد زیادی از خبرها که در سایت بازنشر می شوند ، خبرگذاری خبرآنلاین می باشد . خبر گذاری که به نظر در آمد مناسبی از تبلیغات فراوانی که بر روی سایتش قرار میدهد دریافت می کنند ( که مخاطب اصلی نیز بازدیدکنندگان هستند ) اما جای تعجب است که حتی این سایت در تجربه ی شخصی خودم انتقاد از سایت را در نظرها تایید نمی کند برای مثال در چند روز گذشته بنده در مورد خبر " سردار جعفری : دشمنی رژیم صهیونیستی با اسلام و انقلاب جدی است و نهایتا این دشمنی‌ها به درگیری فیزیکی ختم خواهد شد. "

بنده در ابتدا با مشاهده نظرات موافق این گفته و دفاع از مقابله با رژیم صهیونیستی و اینکه تعداد منفی هایی که بازدید کنندگان سایت به چنین نظراتی داده بودند انتقادهایی را در قالب نظر نوشتم ،  بر فرض این انتقادها بنا بر مقررات سایت خبرآنلاین ـ توهین و افترا ـ قلمداد شود و به طوری طبیعی تایید نشود اما پس از آن بنده در نظری دیگر دلیل تایید نشدن را جویا شدم و در پایان نیز ذکر کرده بودم که اینگونه سانسور معنا و مفهومی ندارد و بهتر اینبود که یا اصلا از ابتدا امکان نظردهی وجود نمی داشت یا انیکه چنین عکس العملی انجام نیم گرفت .

نکته ی جالب این بود که بنده در نظر اول انتقادم از منفی دهندگان این بود که چرا به جای اینکه " دکمه لعنتی منفی " رو فشار دهند نظر نمی دهند. اما پس از آن مشاهده شد که گزینه های مثبت و منفی در اقدامی عجیب از سایت برداشته شد. در نظر دوم هم سایت قسمت دوم نظر یعنی انتقاد از عملکردش را حذف کرد و تنها قسمت اول را تایید کرد .

امیدوارم کمی مسئولین این سایت با تامل بیشتری عمل کنند و اینگونه حس وجود فضای سانسور را را در ما ، بازدیدکنندگان ایجاد نکنند .

 

واقعا نیازی نیست ، واقعا