وزیر علوم گفت: دستور رئیس جمهور برای اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی کاملا مطاع است و آن را به گوش جان می شنویم و اجرا می کنیم.

 

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری تاکید کرد که دستور رئیس جمهور برای اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی کاملا مطاع است و آن را به گوش جان می شنویم و اجرا می کنیم. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا' کامران دانشجو ' گفت: آنچه در دستور ریاست جمهوری آمده و کاملا مطاع می باشد ، این است که ایشان از روش اجرای تفکیک جنسیتی کلاس ها گلایه داشتند و این روش اجرا برای ایشان نگرانی ایجاد کرده بود.
وی با بیان اینکه ' آقای احمدی نژاد در نامه خود خواستار متوقف شدن اعمال این روش شده است' باردیگر تاکید کرد که ' دستورایشان مطاع است وعلی القاعده روسای دانشگاه ها دستور رئیس جمهور را به گوش جان می شنوند و اطاعت می کنند.
دانشجو خاطرنشان کرد: قاعده کار این است که برای اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی باید به فکر یک روش عالمانه و عمیق باشیم و به فکرهم خواهیم بود تا روشی را که اثر سوء کمتری داشته باشد و دلنگرانی هم برای رئیس جمهور ایجاد نکند، در پیش بگیریم'. 
رئیس جمهور اخیراً در نامه ای به وزرای علوم ،تحقیقات و فناوری و بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی برضرورت خودداری از بازنشسته نمودن بی رویه استادان و جلوگیری از اقدامات سطحی و غیرعالمانه تاکید کرد. 
احمدی نژاد در این نامه بر ضرورت خودداری از بازنشسته نمودن بی رویه اساتید تا بررسی و تصویب آئین نامه بازنشستگی اعضاء هیئت علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز جلوگیری از اقدامات سطحی و غیر عالمانه در برخی دانشگاه ها مبنی بر اعمال رشته ها و کلاس های تک جنسیتی تاکید کرد.

منبع : http://dolat.ir